Bylo by možné zveřejnit nějaké bližší údaje o dopadech reklamy?
V manuálu se říká, že pro zlepšení poptávky lze navýšit rozpočet na reklamu, ale vzhledem k tomu, že výsledky všech firem v minulosti jsou stejné, náklady na reklamu se téměř neliší a každý kvartál je jiný počet prodaných výrobků i jejich cena, není možné jakýmkoliv způsobem odhadnout, jaký vliv tato investovaná částka má. Rovněž také není jasné, jaké částce odpovídá jaký počet výrobků na trhu, a při jakých investicích na reklamu a výrobě výrobků by mohlo dojít k negativnímu vlivu v důsledku zklamání zákazníků, který je v manuálu uveden. V současné podobě je tedy investice do reklamy spíše sázkou do loterie.
Reklama
Re: Reklama
Částečnou sázkou do loterie je reklama vždy, v simulaci musíte sami provést analýzu dopadů reklamy, její konkrétní účinnost můžete dále ověřovat pokusy v úvodních kolech a budete se postupně zlepšovat.