Reklama

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :))) ;) :] :[] :-\/ :( :o :shock: :O :*) :? 8-) :lol: :+ :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :--- :***

Markdown is OFF

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Reklama

Re: Reklama

od Uranius » ned 31. led 2016 15:56:02

Částečnou sázkou do loterie je reklama vždy, v simulaci musíte sami provést analýzu dopadů reklamy, její konkrétní účinnost můžete dále ověřovat pokusy v úvodních kolech a budete se postupně zlepšovat.

Reklama

od Účastník simulace » ned 31. led 2016 15:55:35

Bylo by možné zveřejnit nějaké bližší údaje o dopadech reklamy?
V manuálu se říká, že pro zlepšení poptávky lze navýšit rozpočet na reklamu, ale vzhledem k tomu, že výsledky všech firem v minulosti jsou stejné, náklady na reklamu se téměř neliší a každý kvartál je jiný počet prodaných výrobků i jejich cena, není možné jakýmkoliv způsobem odhadnout, jaký vliv tato investovaná částka má. Rovněž také není jasné, jaké částce odpovídá jaký počet výrobků na trhu, a při jakých investicích na reklamu a výrobě výrobků by mohlo dojít k negativnímu vlivu v důsledku zklamání zákazníků, který je v manuálu uveden. V současné podobě je tedy investice do reklamy spíše sázkou do loterie.

Nahoru