Reklama - dodržení marketingových slibů
Napsal: pon 03. úno 2014 11:37:00
V posledním odstavci manuálu je: "Pro zlepšení poptávky po svých výrobcích firma se firma může rozhodnout rozpočet na reklamu každé čtvrtletí navýšit o zvolenou částku. Pokud však firma realizuje větší reklamní kampaň a nedodá na trh odpovídající počet
výrobků, zákazníci jsou zklamáni a kampaň má spíše negativní vliv pro delší časový horizont."
Nepochopili jsme výraz "odpovídající počet výrobků". Já osobně to chápu tak, že když dám do reklamy velkou částku, bude reklama intenzivní a každý bude výrobek chtít, ale když jich přitom vyrobím málo, tak neuspokojím jejich poptávku vybudovanou tou reklamou.
Ovšem kolega nechápe, podle jakého vodítka posuzovat, jaká částka je ještě malá reklama a jaká částka už větší. Napadlo nás, že to se dá zase odvodit z minulých reportů výpočtem z toho, kolik jsme utratili za reklamu, kolik jsme vyrobili výrobků a jaký o ně byl zájem, tak se v tom chceme případně jen ujistit.
výrobků, zákazníci jsou zklamáni a kampaň má spíše negativní vliv pro delší časový horizont."
Nepochopili jsme výraz "odpovídající počet výrobků". Já osobně to chápu tak, že když dám do reklamy velkou částku, bude reklama intenzivní a každý bude výrobek chtít, ale když jich přitom vyrobím málo, tak neuspokojím jejich poptávku vybudovanou tou reklamou.
Ovšem kolega nechápe, podle jakého vodítka posuzovat, jaká částka je ještě malá reklama a jaká částka už větší. Napadlo nás, že to se dá zase odvodit z minulých reportů výpočtem z toho, kolik jsme utratili za reklamu, kolik jsme vyrobili výrobků a jaký o ně byl zájem, tak se v tom chceme případně jen ujistit.