od Uranius » pon 03. úno 2014 11:40:00
Odpovídajícím počtem výrobků je myšleno, že nesmíte mít prázdný obchod, zákazník musí vždy dostat svůj výrobek, které žádá. Pokud máte nedostatečné skladové zásoby (z minulosti nebo v rámci aktuální výroby), pak prudké zvyšování reklamy zákazníky „naštve“, protože se nalákají na reklamu a pak nebude co kupovat. A reklama tak může být kontraproduktivní, zákazníky spíše do budoucna odradí.
Váš kolega nemusí v tomto směru složitě pátrat po nějaké optimální hladině reklamy, zákazníci jsou prostě nespokojení, pokud v obchodě nedostanou žádaný produkt a postupně opouštějí vaši značku. Větší reklama v době nedostatečné produkce toto „naštvání“ ještě urychluje.
Tak jako v reálu by Vám jistě vadilo, kdyby Tesco každých 14 dní v letácích nabízelo vámi žádané levné brambory, ale přitom půl roku byste je tam vůbec nedostala, byly by vyprodané. Takže si hlídejte ať máte výrobky, pokud na ně děláte nějakou reklamní kampaň.
Odpovídajícím počtem výrobků je myšleno, že nesmíte mít prázdný obchod, zákazník musí vždy dostat svůj výrobek, které žádá. Pokud máte nedostatečné skladové zásoby (z minulosti nebo v rámci aktuální výroby), pak prudké zvyšování reklamy zákazníky „naštve“, protože se nalákají na reklamu a pak nebude co kupovat. A reklama tak může být kontraproduktivní, zákazníky spíše do budoucna odradí.
Váš kolega nemusí v tomto směru složitě pátrat po nějaké optimální hladině reklamy, zákazníci jsou prostě nespokojení, pokud v obchodě nedostanou žádaný produkt a postupně opouštějí vaši značku. Větší reklama v době nedostatečné produkce toto „naštvání“ ještě urychluje.
Tak jako v reálu by Vám jistě vadilo, kdyby Tesco každých 14 dní v letácích nabízelo vámi žádané levné brambory, ale přitom půl roku byste je tam vůbec nedostala, byly by vyprodané. Takže si hlídejte ať máte výrobky, pokud na ně děláte nějakou reklamní kampaň.